injun39: 이번콘서트는 곡수도 많고!!즐겁게 아자!!!!
20곡!!!오랜만에 신나게 달려보자고~
최고의발렌타인데이를 만들어보자고~
今回の2月11日ライブはいつもよりたくさん歌うよ~
20曲!!!!!!バラードもダンスもいっぱい聞けるよ~
最高にあそぼうぜー!

  1. mikarin-master reblogged this from hyunchuul
  2. naninina47-blog reblogged this from hyunchuul and added:
    Live in Japan again 2/11?!?!Why am I not in Japan?!?! :((((
  3. dy-illness reblogged this from hyunchuul
  4. hyunchuul posted this