
injun39: 떡볶이는 마싯따
배가 부르다
떡볶이はちょー美味しい!
お腹いっぱい
.
.
#셀카#셀피#데일리#인준#대국남아#injun#떡볶이
#공수간#굿
mikarin-master liked this
andley liked this
dy-illness reblogged this from hyunchuul
hyunchuul posted this

injun39: 떡볶이는 마싯따
배가 부르다
떡볶이はちょー美味しい!
お腹いっぱい
.
.
#셀카#셀피#데일리#인준#대국남아#injun#떡볶이
#공수간#굿