injun39: 떡볶이는 마싯따
배가 부르다
떡볶이はちょー美味しい!
お腹いっぱい
.
.
#셀카#셀피#데일리#인준#대국남아#injun#떡볶이
#공수간#굿

  1. dy-illness reblogged this from hyunchuul
  2. hyunchuul posted this